Astım hastalığının doğada olan ilacı

5 Şubat 2013 Salı apk file 0 yorum

Keçiboynuzunu bilmeyen yoktur diye tahmin ediyorum. Herkes en az 1 kerede olsa yemiştir çocukluğumuzun değişmezlerindendi.
Oldukça besleyici ve güzel tadıyla bilinen keçiboynuzu astım hastalığına bire bir. İçerdiği A,B ve E vitaminleriyle her derda deva konumunda.
Keçiboynuzunun faydası tartışılmaz. Hastalıklara karşı koruyucu özelliği vardır. Keçiboynuzu nefed darlığı, astım ve bronşit hastalıklarına çok iyi gelir.
Öksürüğü kısa sürede bitirmesiyle bilinir keçiboynuzu. Ülkemizde yaz aylarından sonbahara doğru geçiş yaparken mevsimsel değişikliklerde en çok tüketmemiz gereken gıdalardan biridir aslında keçiboynuzu.
Bu kadar faydasını okuduktan sonra yemeyen varsada bu yazıdan sonra en azından 1 kere tadına bakacağını tahmin ediyorum.
Keçiboynuzu rahatlatıcı özelliği taşır ve kan yapar. Eğer çevrenizde anemi hastası varsa mutlaka keçiboynuzu yemesini tavsiye edin.

0 yorum: