Omegle Türkiye Sohbet Odası

1 Şubat 2013 Cuma apk file 0 yorum
Omegle Türkiye Sohbet
Herkes bilir ki Omegle chats sitesi dünya capında bir sitedir . Hızlı ve basit olmasından dolayı, kısa süre zarfında büyümüştür. Tabii ki bütün ülkelerin webmasterlerin ilgisini çeken bu Chat Rulet tarzı siteler  her daim internet kullanıcılarını bağımlı hale getirmiştir.
Omegle tr olarak Türkiye’de hizmet veren siteyi ziyaretim ilk söyle oldu .. Bir gece canım sıkılmıştı sohbet edecek bir arkadaş bir dost aramıştım dedim ki neden netteki chat sitelerine girmeyim.. Hemen google.com.tr arama motorunu açarak ” rasgele chat ” yazıp aradım..
chatKarşıma bir çok site cıktı hepsini gezdim yazılı bir chat versiyonu 1 mesaj atmak 1 dk nerdeyse gezmeye basladım bir çok arkadaşlık sitesi fotograf var ama basit bir şey degil sırf zaman kaybıydı en sonunda gezerken Omegle Türkiye chat sitesine denk geldim, hemen giriş yaptım karşımda sadece nick isteyen yer vardı, yazmadan da girebilirsiniz diyordu. Hemen başla butonuna bastım ve giriş yaptım…
Baktım ki hemen “camını açmak ister misin” diye sistem sordu “Evet” butonuna tıkladım, bir baktım karşımda camı açık farklı kullanıcı ve ses açık konusuyordu, arkadaş olmaya başladık site hakkında bana bilgiler veriyordu “Next” tusuyla rasgele kullanıcı değiştirebilirsin dedi ve yapmaya başladım inanılmaz zevkli tanışma kaynaşma platformu Omegle Türkçe sitesi sizlerede tavsiye ederim sevgiler..
KAYNAK : Omegle Türkiye

0 yorum: