Facebook Arama Kaydı Nasıl Silinir ?

5 Şubat 2013 Salı apk file 0 yorum

facebook_pic[1]
Facebook’un yeni gizlilik ayarları nedeni ile pek çok değişikliğe gidildi. Bu değişikliklerden büyük bir kısıma ufak tefek şeyler olasada en büyük değişiklik şüphesiz ki arama kayıtlarınızın Facebook üzerinde tutulması oldu. Artık aradığınız kişiller, aradığınız sayfalar ve aradğınız uygulamar Facebook üzerinde tutulacak. Ancak tabii ki de bunların tutulmasını istemiyorsanız tüm facebook arama kaydını silme işlemi yapmanız gerekiyor. “Facebook Arama Kaydı Nasıl Silinir ?” adlı bu yazımızda sizler için bu işlemin nasıl yapıldını adım adım anlatacağız.
Adım 1
resim1
Öncelikle Facebook’a giriş yaptıktan sonra üst kısımın en sağ tarafında bulunan dişli çark benzeri simgeye tıklamanız gerekiyor
Adım 2
resim2
Ardından açılan menüden “Gizlilik Ayarları” yazısına tıklayacaksınız.
Adım 3
resim3
Daha sonra karşınıza çıkacak olan yazılardan kırmızı ile işaretlemiş olduğumuz “Hareketler Dökümünü Kullan” yazısına tıklamanız gerekiyor.
Adım 4
resim 4
Bu işlemin ardından sol kısımda bulunan Fotoğraflar, Beğenmeler ve Yorumlar’ın altında bulunan “Daha Fazla” yazısına tıklamalısınız.
Adım 5
resim5Ardından karşınıza gelecek olan seçeneklerdan en alt kısımda olan “Ara” yazısına tıklamanız gerekiyor.
Adım 6
resim6
Ve son işlem. Bu menüde karşınıza bugüne kadar yaptığınız tüm aramalar çıkacak. Buradan dilediğiniz aramaları silebileceğiniz gibi dilerseniz tüm aramaları üst kısımda bulunan “Arama Kayılarını Sil” yazısına tıklayarak silebilirsiniz.

0 yorum: